Vi har nå lagt alle artikler slik at de kun er synlige for brukere som logger seg på. Når du logger deg på vil du også få muligheten til å se dine egne kundestøttesaker, samt at du vil ha muligheten til å legge inn en kommentar på en artikkel.
Slik logger du deg på:
- Klikk på "Logg på" oppe til høyre i menyen.
-
Enten
a) Antageligvis er du registrert i Norkarts kunderegister fra før. Du er registrert der hvis du har ringt oss eller sendt oss en e-post tidligere. Da kan du velge "Sendt oss en e-post for kundestøtte? Få passord". -
Eller
b) Hvis den ikke finner din e-postadresse må du registrere deg som ny bruker ved å velge "Er Plan og geodata nytt for deg? Registrer deg" - Følg deretter instruksjonene du får via e-post fra Zendesk
Inntil 16. mai 2023 var det mulig å benytte Microsoft Azure-konto for å logge seg på kundesenteret. Men den muligheten har Zendesk nå skrudd av.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.