Vi har nå lagt alle artikler slik at de kun er synlige for brukere som logger seg på. Når du logger deg på vil du også få muligheten til å se dine egne kundestøttesaker, samt at du vil ha muligheten til å legge inn en kommentar på en artikkel.
Slik logger du deg på:
Det er to forskjellige måter å logge seg på. Vi vil anbefale at dere velger måte 1, men måte 2 er også en mulighet:
Alternativ 1. Logge deg på med Microsoft-bruker (Office365) dersom dere har dette. Dette gjør at du ikke trenger å ha et eget passord, men bruke den påloggingen du til vanlig bruker til Office-produkter. Hvis du får beskjed om at du "Trenger administratorgodkjenning" så er det din IKT avdeling som må godkjenne at du skal kunne bruke din Microsoft-bruker til å logge deg på vårt kundesenter levert av Zendesk.
Alternativ 2. Den andre muligheten er å bruke en egen bruker til dette kundesenteret (heretter kalt Zendesk-bruker). Antageligvis er du registrert i Norkarts kunderegister fra før. Da kan du velge "Har du sendt oss e-post? Få passord". Hvis den ikke finner din e-postadresse må du registrere deg som ny bruker ved å velge "Er Plan og geodata nytt for deg? Registrer deg"
For dere som låner @*****.norkartid.no-brukere av Norkart, så skal du IKKE bruke denne til pålogging på kundesenteret. Da må du heller benytte deg av alternativ 2 for å logge deg på, og da bruker din vanlige jobb e-post (ikke Norkartid) til registrering.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.